Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


لاتزیو - اسپارتاپراگ

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ب.ظ

ترکیب رسمی لاتزیو:

مارکتی

لولیچ، بیسواچ، هوئدت، کونکو

مائوری، بیلیا، پارولو

کیتا، کلوزه، کاندروا

نیمکت نشینان: بریشا، مائوریسیو، جنتیلتی، کاتالدی، اونازی، اندرسون، ماتری


۹۴/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۲۲)

این مادر جنده هارو باشید بیرون 
واقعا که ....
مارو باش .. امتیاز اینو داشتیم ک با مساوی ببریم بازیرو ....
حالا این تیم تو دو دقه دو تا گل خوردن ...
باید سه تا بزنیم ....
عمرا نمیشه ... 
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۴ لنگیر لاتزیو
پیولی گاو مارکتی سگ
قبلنم گفتم همش تقصیر پیولیه حروم زادست
وقتی یکم فک میکنم میبینم ک پیولی حقشه بهش توهین بشه ..
بابا لولیچ بدرد نمیخوره ... منکه اینجا نشستم بازیو میبینم از اون بیشتر رو تیم تاثیر دارم ....
وای خدا  .....
چرا لولیچ خو ؟

پاسخ:
چون دفاع چپ نداریم، رادو و برافهاید مصدوم بودن ...
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۵ لنگیر لاتزیو
ادمین بیا از پیولی دفاع کن بیا یگو فورزا پیولی
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۱ امیر اینتر
درود داداش♥ نوروز رو پیشاپیش بهت تبریک میگم و سال خوبی رو برات آرزمندم:) 
برا تیمتونم آرزوی موفقیت میکنم امشب امیدوارم ببرید و در نهایت قهرمان اروپا بشین:)

۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۲ لنگیر لاتزیو
ادمین بیا بگو پیولی بهترین مربیه دارم سکته میکنم
اینم سومی ...
دفاع گه

فکرکردم بازی 11 به بعده
شانسی زدم و نتیجه رو دیدم شوکه شدم
چه غلطی دارند میکنند این بیشرف ها
اه
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۸ لنگیر لاتزیو
پیولی کثافت سگ گاو خر بز مادر سگ کثیف گاو میش شتر گراز کفتار
خب اینم از لیگ اروپا حالا پیولی مادرجنده و بیساویچ گه و پارولو نفهم و ماىوری گاو برن استراحت کنن
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۰ لنگیر لاتزیو
الان ادمین میاد میگه بازیکن نداریم از اسپارتا بازیکنامون ضعیفترن سه تا بخوریم از کارپی فروزینون
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۱ لنگیر لاتزیو
پیولی از سوی لوتیتو پاداش گرفت
لوتیتو بی شرف شرافت لاتزیو رو برده با این خریداش
بازی دادن به پارولو و ماىوری بزرگترین اشتباه این مادر جنده پیولی بود
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۱ لنگیر لاتزیو
تخم سگ حالا میره دنبال بروکی سگ گاو مربی خوب بیار
10 دقیقه تاحذف از اروپا...
تف به این تیم
تف
این تیم ارزش حمایت نداره
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۸ مهرداد لاتزیاله
خیلی سخته.لعنت به این تیم.
مشکل پیولیه.اخه لولیچ رو برا چی بازی داده.
بیگلیا هم خوب نیس‌.
فصل بعد هم همین آشه همین کاسه
15 ساله همینیم
همین لشی که بودیم.
بدون  ستاره و دفاع و ...
این تیم ته لیاقتش همینه. بیشتر از این نیست
کاش لااقل از یه تیم بزرگ میباختیم اینقدر نمی سوختیم
تا حالا اینقدر تو یه روز به کسی فحش نداده بودم که امروز دادم حیف این همه وقت که پای تلویزیون نشستم و این مادر جنده هارو نگاه کردم
اخه لوتیتو احمق بیسواچ دفاعه میخری تو حد کارپی هم نیس
بابا پول نداری اندرسون رو بفروش اینقد منچستر بیچاره رو عذاب نده

پاسخ:
مشکلش یکی دوتا نیست!
وینگر زیاد داشتیم، اول فصل رفته کیشنا رو خریده 6 میلیون یورو! در پستی که اصلا نیازی نداریم
اون وقت دفاع چپ نداریم، لولیچ که هافبک چپه رو میذاریم دفاع چپ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی