Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


توهین به لاتزیو در یک سایت ایرانی

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۲۹ ب.ظ

سایت طرفداری در یک پست مزخرف تمام عیار به لاتزیو توهین کرده و نویسنده بدون کوچکترین آگاهی لاتزیو رو تیم محبوب فاشیست ها نامیده و حتی ادعای مسخره تری کرده: SS اول اسم لاتزیو برگرفته از نازی هاست! 

ادعایی که مرغ پخته رو هم به خنده وامیداره، چرا که لاتزیو 1900 تاسیس شده یعنی 19 سال قبل از اینکه فاشیسم شکل بگیره! حالا چطور لاتزیو از حزبی که تازه 20 سال بعد میخواد تاسیس شه تقلید کرده رو این آقا باید جواب بده!


ضمن اینکه این شخص جایی دیگه نوشته " هواداران لاتزیو به شدت نژاد پرست هستند" که به جای جواب دادن بهش، براش از درگاه خدا آرزوی عقل می کنم!

آدرس پست مربوطه : از وبسایت طرفداری


آپدیت: مشکل برطرف شد، پست مربوطه اصلاح شد و سایت طرفداری هم از هواداران لاتزیو عذرخواهی کرد، امیدواریم که این ناآگاهی ها بالاخره تمام بشن.

آدرس غذرخواهی وبسایت طرفداری

۹۴/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مهرداد لاتزیاله
میخواستم برم جوابشو بدم ولی پستش حذف شده الان.
پاسخ:
برطرف شد مشکل مهرداد جان، با محمدخانی حرف زدم و خبر رو حذف کرد و به جاش یه عذرخواهی قرار دادن. 
البته من نویسنده ای هایی مثل محمدخانی و چند نفر دیگه رو توی طرفداری قبول دارم اما هر از چند گاهی یه سری نویسنده نوخاسته میان نمک می پرونن!

لینک عذرخواهی:
http://www.tarafdari.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1/455957/%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B2%DB%8C%D9%88

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی