Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


ترکیب احتمالی لاتزیو در برابر اسپارتاپراگ

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

خب دیگه رسما تنها نماینده ایتالیا در کل رقابت های اروپایی هستیم



مارکتی در درون دروازه خواهد بود


کونکو در سمت راست با پشت سر گذاشتن مصدومیتش به این بازی میرسه. با توحه به اینکه باستا به بازی نمیرسه، جای کونکو مستحکمه.

در سمت جپ به نظر میرسه شانس لولیچ برای بازی بیشتر از برافهاید باشه. رادو هم به این بازی نمیرسه.

در مرکز دفاع به احتمال فراوان زوج بیسواچ - هوئدت رو شاهد خواهیم بود. روی نیمکت مائوریسیو-جنتیلتی خواهند نشست.


از سه بازیکن مرکزی، به نظر میرسه پارولو و بیلیا به طور حتم در زمین باشن، اما در غیاب میلینکویچ مصدوم از بین اونازی، کاتالدی و مائوری یک نفر به اون دو نفر اضافه خواهد شد که با توجه به درخشش کاپیتان مائوری در بازی مقابل آتالانتا شانسش بیشتر از دو نفر دیگه است.


و در مثلث تهاجمی تیم، فقط میشه روی فیکس بودن کاندورا در وینگر راست مطمئن بود، برای وینگر سمت چپ شانس کیتا از فیلیپه اندرسون و کیشنای ناآماده بیشتره، و در راس شاید پیولی به کلوزه ای بازی بده که اول هفته دو گل زده اما یادمون نره که ماتری گزینه اول پیولی طی هفته های جاری بود پس اگر بازی با ماتری شروع شد تعجب نکنید. جورجویچ هم همچنان مصدومه و به احتمال فراوان به این بازی نمیرسه.


+ درباره آخرین حذف شده ایتالیایی یعنی یووه 2 نکته رو باید بگم، اول اینکه با اشتباهات داوری که در این بازی در حقشون شد الان احساس سایر تیم های ایتالیایی که همیشه داوری در مقابل یووه براشون به همین شکل بوده رو درک می کنند بعبارتی دیگه بهرام که گور میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه گور بهرام گرفت، دوم درباره اشتباه اورا داستان سازی می کنند در حالی که یادشون رفته در همین بازی هر دو گل خودشون هم روی اشتباهات بازیکن های بایرن به ثمر رسید. به هر حال یووه ای ها هم مثل سایر ایتالیایی ها حذف شدن و حالا :

یک ایتالیا، یک لاتزیو

۹۴/۱۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

نظرم من شروع بازی با مائوری و کلوزه ست و چپ هم احتمال زیاد اندرسون و ذخیره اول هم کیتا خواهد بود.
 امشب یه حسی میگه هوئدت گل میزنه
خدا کنه یک ایتالیا یک لاتزیو امشب ما رو سربلند کنه.
تکرار میکنم، اگر قرعه خوبی داشته باشیم تا فینال رو من ضمانت میکنم.

پاسخ:
شک نکن به تیم، بازی سختی هست اما ما هم تیم روزهای سخت هستیم
از الان به فکر قرعه کشی فردام چون میدونم اسپارتا رو له میکنیم 
پاسخ:
نباید دیگه اینقدرا هم حریف رو دست کم گرفت، اما امیدوارم که اول این رو ببریم و بعدش به قول تو یه قرعه خوب بهمون بخوره (ترجیحا دورتموند و ویارئال و لیورپول نباشه)
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۱ مهرداد لاتزیاله
به امید خدا اگه بریم مرحله بعد به برنده بازی لیورپول - منچستر میخوریم.
هوت عالیه.فصل بعد بهترم میشه در کنار دیفری.

پاسخ:
لیورپول تیم خوبیه مهرداد، بردنشون سخته چون کلوپ میدونه که تیمش جز 4 تیم اول انگلیس نمیشه پس با تمام قوا اومده قهرمان یورولیگ بشه تا برای فصل آینده چمپیونزلیگ بره.

+ البته یادمون نره اول باید اسپارتا رو ببریم، حس میکنم بازی سختی در پیش داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی