Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


لاتزیو - ورونا

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ق.ظ

یه بازی خوب و با طراوت، همه خوب بودن و خوشحالم برای فیلیپه اندرسون که بهترین بازیکن زمین بود، تونست فرم خوبش رو پیدا کنه و گلزنی هم کرد مطمئنم اگه موتورش روشن شه تیم هم راه میوفته.

لاتزیو 5 - ورونا 2

میشد حتی بهتر هم برد! کاتالدی بازم درخشید، این پسر یه سر و گردن از پارولو بهتر بازی می کنه و دو پاس گلی که امروز داد کیفیت بالاش رو نشون داد. برگشتن بیلیا هم به تیم نظم داد و ریتم بازی رو برامون حفظ کرد، نشون داد که چه مهره کلیدیه، گلزنی کاپیتان مائوری که جاش رو در ترکیب پیدا کرده هم نکته خوب دیگه این بازی بود. 

راستی بازم دو تعویضی پیولی گلزنی کردن، کاندروا و کیتا از روی نیمکت اومدن و دو گل زدن تا پیولی نشون بده این فصل تعویض هاش حرف ندارن. در کل از همون نقاط قوتمون بهره بردیم یعنی 4 گل از 5 گل تیم رو وینگرهامون زدن. تک مهاجممون چه زمانی که ماتری بود و چه زمانی که کلوزه بود نقش تارگتمن تدافعی رو داشتن درسته که جفتشون پاوچر هستن اما خب وینگرهای قویمون و استایل بازیمون طوریه که پاوچر به درد ترکیب تیمی نمیخوره. 

نقاط ضعف هم همون قبلی ها، یعنی در قلب دفاع و دروازه مشکل داریم و تنها چیزی که میتونه این رو حل کنه بازگشت دی فری است که اونم فصل بعد شرایط ایده آل رو پیدا میکنه ...

به هر حال تبریک به همه برد روحیه بخشی بود.

۹۴/۱۱/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۵)

با روحیه میریم به سراغ جام یوفا
پاسخ:
آره، اما زیاد نباید انتظار داشت مقابل گالاتاسرای کاری از پیش ببریم، اونا صد برابر ما فقط دستمزد بازیکن هاشونه!
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۲ لنگیر لاتزیو
مارکتی نیمه اول یه سیو عالی داشت ولی بیلیا کمربند تیمه توپ پخش کن و نخاع تیم
پاسخ:
آره بیلیا که باشه خیال تیم راحته، البته با بودن بیلیا فیلیپه اندرسون هم بهتر بازی می کنه، الحق ستاره این بازی دو نفر بودن: کاتالدی و فیلیپه اندرسون. 
کاتالدی که نشون داد که یه سر و گردن بهتر از پارولو (پارولوی افت کرده این فصل) بازی می کنه و اندرسون هم نمایی از اندرسون فصل پیشُ رو کرد که اگر بتونه فرمش رو حفظ کنه تیم موتورش روشن میشه. 
و کاپیتان مائوری هم که نمیدونم چی بگم انگار وقتی همه میگن دیگه تموم شد باید خداحافظی کنه تازه مثل ققنوس از خاکسترش متولد میشه
مائوری و ماتری همدیگر رو تکمیل کردند.
یه چپ پا جلو نیازه، البته نبایدفراموش کنیم که تیم مقابل مون رده اخر جدوله و بازهم نباید فراموش کنیم که این تیم هفته گذشته اینتر رو متوقف کرد.
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۴ لنگیر لاتزیو
اتفاقا الان گالا بحران مالی داره و حتی محرومیت یوفا هم تهدیدش میکنه
پاسخ:
گالاتاسرای:

موسلرا 2 میلیون یورو
چجو 2.2 میلیون یورو
آلتین تاپ 3 میلیون یورو
سلجوک اینان 2.2 میلیون یورو
وسلی اشنایدر 4 میلیون یورو
لوکاس پودولسکی 3 میلیون یورو
امیت بولوت 2 میلیون یورو
بوراک ییلماز 2.4 میلیون یورو
 
لاتزیو تمام دستمزدی که در سال به بازیکن هاش میده 55.1 میلیون یورو در سال میشه! با این شرط که دستمزد بیشتر از 2.2 میلیون یورو به هیچکس پرداخت نکنه! گالاتاساری فقط به 8 بازیکنش 21 میلیون یورو دستمزد میده! کادرفنی و بقیه بازیکن هاش رو هم بذاری روش بعلاوه اینکه جالبه بدونی که اونا در حال حاضر دارن دستمزد سه مربی رو همزمان میدن! دستمزد حمزه اغلو، دنیزلی و پراندلی رو میدن! بله مشکل مالی دارن اما مشکلشون به این صورته که دیگه دستمزد 6 میلیون به دروگبا و 3 میلیون به ابوئه رو نمیدن! با فروش چند بازیکن معروفشون مشکلاتشون خیلی کم شده، اما یادت نره که با همین مشکلاتشون چندین برابر ما خرج می کنن و دستمزد میدن!
اصلا قابل مقایسه نیستیم با اونا، والا من ترجیح میدم لاتزیو در حالت بحران مالی گالاتاسرای باشه! :))
لاتزیو غیرقابل پیش بینی ه
یعنی از فرونیزیون میبازه و اینتر رو میبره
پس باید منتظر یه بازی سراسر هجومی باشیم. یا برد پرگل یا باخت پرگل
این بازی زیباست.
لطفا یه پست بزار پیامک بدیم به شبکه سه یا ورزش برای پخش بازی
پاسخ:
دقیقا تیممون معلوم نیس یا خیلی خوب کار می کنیم یا هنگ می کنیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی