Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


- مصدومیت جزئی برای مائوری، کاندروا و باستا در تمرینات گروهی


- ماتری : کلوزه یک قهرمان است، کیتا استعدادی خارق العاده است مانند او را ندیده ام. (ماتری در میلان و یووه بوده و وقتی میگه بازیکنی در سطح کیتا ندیده خیلی حرفش معنا داره)


- کرکو از دوران قرضی در ویرتوس لانچیانو راضی نیست، میخواهم به خانه (لاتزیو) برگردم. (فقط یک بازی فیکس بازی کرده، چهار بازی رو هم نیمکت نشین به زمین اومده و دو بازی رو اصلا بازی نکرده. پارسال هم این پسر رو قرضی به ترنانا دادیم که 34 بازی کرد و 6 پاس گل داد و عملکردش بهتر از امسال بود، لوتیتو نباید بذاره این استعداد هدر بره هنوز 20 سالشه)


- کوروا نورد دربی را تحریم کرد، این دربی ساکت خواهد بود.


- به په ماتراتزی پدر مارکو ماتراتزی و مربی سابق لاتزیو : " نباید ساسولو را دست کم گرفت، نبود بیلیا و پارولو کار را سخت می کند اما پیولی باید جایگزین مناسب را پیدا کند. " (مارکو ماتراتزی زمانی که پدرش سرمربی لاتزیو بود توی جوانان لاتزیو بازی می کرد و همیشه هم از علاقه اش به لاتزیو حرف زده."


- کریستین بروکی بازیکن سابق لاتزیو : کاتالدی استعدادی است که مانند او در ایتالیا کم است.


- پس از بازی ایتالیا نروژ لوتیتو شام را با دوست صمیمی اش تاوکیو رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا خورده و حرف هایی هم زده شده که از ماهیت دقیقشون هنوز کسی اطلاع نداره. (همه میدونیم که تاوکیو رئیش شدنش رو مدیون لوتیتو و لابی قدرتمند اونه، برای همینه که حرف شنوی خوبی از لوتیتو داره.)


- دینوزوف: کاندروا برای هر تاکتیکی بازیکن مهم و تاثیر گذاری است، کاتالدی شخصیت پیروزمندانه ای دارد.


- مربی فروسینونه ضمن تمجید از کیتا گفت : بازی را به لاتزیو نباختیم بلکه به کیتا باختیم. او خارق العاده است.


- عملکرد جوانان لاتزیو که در سایر تیم های قرضی هستند:


. استراکوشا بعد از بازی های ضعیف دروازبان اول سالریتانا الان دو بازیه که توماس دروازبان اولِ تیم دوم لوتیتو شده!

. وینیسیوس دفاع چپ برزیلی لاتزیو که هرگز چیزی که انتظارش میرفت نشد، در زوریخ تونسته دفاع چپ اصلی این تیم بشه و سه بازی اول لیگ رو برای این تیم بازی کرده

. لورنزو فیلیپینی بعد از اینکه اول فصل عملکرد ضعیفی در پروویچلی داشت، الان نیمکت شده نشین شده.

. جیانلوکا پولاچه یک بازی دفاع راست سالریتانا بود که 4 گل خوردن و بعد از اون نیمکت جای دائمیش بوده

. مینالا عجیبه که جوزف نتونسته روند رو به رشدش رو ادامه بده، اون هم فقط دو بازی رو از روی نیمکت برای لاتینا به میدون اومده. چه کسی فکرش رو میکرد کسی که در 18 سالگی در تیم اصلی لاتزیو بازی کرد الان در سری بی نیمکت نشین باشه؟

. از مینالا بدتر وضعیت آنتونیو روسی ه، کسی که در 19 سالگی از مصدومیت کلوزه استفاده کرد و فورواد فیکس لاتزیو شد کسی که فورواد اصلی تیم جوانان ایتالیا و آقای گل پریماورا بود، کسی که همه میگفتن استعدادش از کیتا بیشتر، کسی که رئال مادرید اون رو به خدمت گرفت، داره با سرعت نور سقوط میکنه، روتزی الان در 21 سالگی فقط 45 دقیقه برای ویرتوس لانچیانو در سری بی بازی کرده! سرنوشتش نارحت کننده است.

. مامودو تونکارا سرنوشت به اندازه دوتای قبلی بد نیست، با رفع مصدومیتش به ترکیب کرتونه اضافه شده، سه بازی و یک گل. کرتونه خیلی جای خوبی برای جوانان لاتزیو است، اونا دو فصل پیش هم کاتالدی رو پخته کردن و بمون تحویل دادن،

. برایان پره آ در لاشامپیونه فرانسه برای ترویه 5 بازی به عنوان نیمکت نشین به زمین رفته اما نتونسته گلی بزنه، به نظر میرسه این استعداد هم با مصدومیت یک ساله ای که پارسال نصیبش شد دیگه کم رمق شده.

. آلوارو تاتا گونزالس در اتلس مکزیک به عنوان هافبک اصلی و محوری بازی میکنه، به نظر میرسه اتلس قراردادش رو قطعی خواهد کرد.

.جوزپ اِلِز هم مدافع اصلی آراهوس در لیگ دانمارک شده، ده بازی برای الز و یک گل. تیمشون؟ یکی مونده به آخر!


بهترین عملکرد : بی شک مامودو تونکارا، اول فصل رو با مصدومیت شروع کرد، اما تونست خودش رو به ترکیب اصلی کرتونه تحمیل کنه و جالبه بدونید که تیمش در سری بی تا پایان هفته هفتم تیم دومه.

۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ مهرداد لاتزیاله
آره تونکارا هم خیلی خوبه.پولاچه بازیکن خوبی بود که !
ولی یادمه تو پریماورا زمانی که کیتا و تونکارا باهم بودن کیتا بهترش بود.
کیتا بهتره.تونکاراهم خوبه نباید از دستش داد
پاسخ:
آره تونکارا و کیتا رو از جوانان بارسلونا با هم گرفتیم.
مهرداد پولاچه خوبه، اما بیشتر جوانان نمیتونن راه درستی رو برن و بعد از مدتی نابود میشن.
متاسفانه الان هم پریماورای ما به جز کیتا و کاتالدی ثمری دیگه نداشته، از بین این جوانان هم تونکارا تا الان خوب کار کرده و امیدوارمون کرده، هرچند من به اویکونومیدیس و موریگا هم امیدوارم
خیلی وبلاگت عالیه! قبلنا، میرفتم تو بخش خبر گوگل سرچ میکردم برای آخرین اخبار لاتزیو. الانا دیگه راسته میام سراغ وبلاگ خودت. دمت گرمه
پاسخ:
مخلصیم رضا جان، به پاتوق لاتزیاله ها خوش اومدی، اینجا یه سری بچه های پر و پا قرص لاتزیویی هستن که علاوه بر اخبار جدید با همدیگه تبادل نظر هم می کنیم.
خوشحالمون میکنی در جمعمون باشی
۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۴ سبحان زاهدی
سلام بچه ها امروز دارم میرم تهران میخوام پشتمو خالکوبی کنم میخوام پرچم لاتزیو و عقابش رو بزرگ بندازم پشت کمرم فکر کنم ١ تومن پیاده شم بعدا عکسشو میزارم
پاسخ:
دمت گرم سبحان جان
ما هم لاتزیو رو توی قلبمون خالکوبی کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی