Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


ریشه یابی افت لاتزیو در فصل اخیر

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

1- پیولی : پیش از شروع فصل روی پیولی به عنوان اولین مربی اخراجی ایتالیا و اولین مربی اخراجی در 5 لیگ معتبر اروپایی شرط بسته بودن، دلیلش رو می تونیم در نتایج ضعیف در بازی های دوستانه، بازی های سخت متوالی شامل سوپرکاپ با یووه در ابتدای فصل، بازی سخت مقدماتی چمپیونز لیگ برابر لورکوزن، بازی های لیگ برابر کیه وو (همیشه روبروش مشکل داشتیم)، ناپولی و جنوا (که اینم همیشه روبروش مشکل داشتیم) بوده. به هر حال پیولی به عنوان سکاندار تیم مقصر اصلی این نتایجه. هرچند دلایلی مثل سفر طولانی به اوکراین، مصدومیت های پیاپی، بازی های سخت، تقویت نشدن تیم در فصل نقل و انتقالات و فاصله گرفتن چند چهره شاخص تیم از شرایط آرمانی میتونه از بار گناه پیولی کم کنه.


2- لوتیتو : یکی دیگه از چهره های گناهکار این روزهای لاتزیو رئیس لوتیتو یا به قول تیفوسی ها لوتیتوی رومانیستایی است، او خرید های نامناسبی در قبل از شروع لیگ داشت، تیم رو در نقاط ضعفش مثل دفاع چپ تقویت نکرد، چند بازیکن جوان و بی تجربه گرفت که هیچکدوم تجربه بازی در این سطح رو نداشتن و در عوض بازیکن های باتجربه ای مثل روون فلار و فن پرسی رو رد کرد. لوتیتو بازیکن هایی گرفت که در فصل های آینده بیشتر به کار لاتزیو خواهند اومد و نه در این فصل.


3- بازیکن ها : بی شک توپ توسط بازیکن ها در زمین لمس میشه نه مربی یا رئیس باشگاه، پس اون ها هم باید بابت عملکردشون پاسخگو باشن:

مارکتی : مصدومیتی که در ابتدای فصل داشت باغث شد همچنان دوره افتش طولانی تر بشه (هرچند در بازی با ناپولی توسط گازتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت به عنوان بهترین بازیکن لاتزیو انتخاب شده بود اما خیلی از چیزی که ازش انتظار میره فاصله داره)

رادو : آیا رادو تموم شده؟ خیلی سخت بود که باز هم بهش اعتماد شد و قراردادش با افزایش دستمزد تمدید شد.

لولیچ : هیچ انگیزه ای نداره، گفته بود میخواست بره و به زور نگه داشتنش اشتباه محض بود. این روزها بدترین بازیکن لاتزیو و کل زمینه

هوئدت : تجربه بازی در این سطح رو نداره، بازی با اودینزه در تیم هفته قرار گرفت، بازی با ناپولی بدترین بازیکن کل تیم های سری آ شد!

دی فری : مصدومیت تنها دفاع مطمئن تیم واقعا زمین گیرمون کرده

پارولو و فیلیپه اندرسون : این دوتا رو باید در یک پکیج جا داد، دلیلش هم افت غیر قابل باورشونه. شاید دلیل این افت نبود بیلیاست که هر دوتا رو راه مینداخت.

بیلیا : مصدومیت موتور تیم باغث شده تیم نتونه حرکت کنه. بدون بیلیا و دی فری لاتزیو تیمی نیست که میشناختیم

کاندروا : درسته که افت داشته اما بازم یکی از ارکان باتجربه تیمه که از نظر انگیزشی خیلی موثره، مصدومیتش روحیه تیمی رو پایین میاره.

کلوزه : باتجربه ترین بازیکن تیم که میتونست با حرف زدن با بازیکنان جوون تیم جلوی فروپاشی روحی تیم رو بگیره، ولی اون هم در کمند مصدومیت اسیر شده.

از بازیکن هایی که برای لاتزیو بازی می کنند، هوئدت، کاتالدی، اونازی، کیشنا، کیتا، فیلیپه اندرسون، میلینکویچ همگی زیر 23 سال دارن که تجربه کمشون در لحظات حساس که باید به بازی برگردیم مانع بزرگیه


شما چه دلیلی رو برای افت اصلی در این فصل متصور هستید؟


در نظرسنجی سایت های هوادارهای لاتزیو : مهمترین دلیل شکست لاتزیو:

36 درصد پیولی

32 درصد ترانسفر های پیش فصل

27 درصد بازیکنان

4 درصد مصدومیت های متعدد

1 درصد خستگی ناشی از سفر به اوکراین (یورو لیگ)

۹۴/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

به نظر من دو عامل باعث این افت شده
1- پیولی. یک مربی که اصلا وا بده در حد تیمای متوسط هم نیست چه برسه به لاتزیو .مربی که فصل گذشته نون استعدادهای باشگاه رو خورد و به این خودباوری کاذب رسید که میتونه با این باشگاه بزرگی کنه
2- عدم ترانسفر بازیکنان بی کیفیت. آخه من درباره رادو .لولیچ.مارکتی. مائوریسیو و ....چی بگم
پاسخ:
درباره اولی: من ترجیح میدم اینطور بگم که پیولی یک مربی بزرگ نیست فقط برای دوران گذار مناسب بود، الان ما یه مربی بزرگ میخوایم، کسی که جهانی باشه و بتونه بزرگی کنه، البته مربی بزرگ پول بزرگ و اختیارات کافی میخواد که باید لوتیتو اینا رو مهیا کنه.
به شخصه اولویت هام اینا هستن :
1.کلوپ (چرا کلوپ نشه؟ خودش هم گفته یه چالش جدید میخواد پس باید تلاش کنیم برای گرفتنش، کلوپ دیوونه است پس اگر لوتیتو دست به جیب بشه شک نکن میاد)
2 -  فابیو کاپلو (مربی خیلی گرونی محسوب میشه اما بدش نمیاد دوباره به اوج برگرده با توجه به شکستش در روسیه)
3 - گاس هیدینگ (اینم مثل قبلیه با تجربه و کاردرست و گرون، تیممون زیاد هلندی داره پس گزینه خوبیه)
4 - لوسین فاوره (مربی گلادباخ که تازه استعفا داده، استاد کار با جوون هاست و ارزون تر از سه تای اوله)
5 - پراندلی ( ارزون ترین گزینه و دم دست تره اما باتجربه و از نظر فنی قابل قبول، بهش پیشنهاد بشه با سر میاد)

فقط امیدوارم اگر پیولی برکنار شد یا استعغا داد سیمونه اینزاگی رو به جاش نذارن چون یک استعداد بزرگ رو خواهیم سوزاند. این پسر حیفه، باید کم کم به تیم اصلی اضافه شه، اول به عنوان دستیار اول و بعد از 3 سال سرمربی آینده باشگاه بشه.

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۲ مهرداد لاتزیاله
۱- بازیکنان ۲- مصدومیت ها و جوانگرایی بیش از حد
پاسخ:
خب مهرداد آماده نبودن بازیکن ها تقصیر پیولی هم هست
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۸ مهرداد لاتزیاله
آره پیولی هم مقصره.
ولی لوتیتو و تاره تقصیری ندارن به نظرم
پاسخ:
مهرداد جان لوتیتو سیاست های کلی باشگاه رو تعیین می کنه و تاره بر مبنای اون ها بازیکن برای نقل و انتقالات معرفی میکنه.

مثلا تابستون حاضر نشد فان پرسی رو بخره گفت پیره، بالو رو نخرید گفت 2 میلیون دستمزدش زیاده، رفت ماتری رو خرید که همسن فان پرسی بود و 2 میلیون هم بهش حقوق دادن!

این بحران خیلی پیچیده است
تیم بدون بیلیا و کاندروا و کلوزه داغون میشه.بدون اینا تیم روحیه نداره.
دیه گو سیمیونه گفته بود روزی به لاتزیو برمیگردم.من که آرزومه دیه گو بیاد لاتزیو.
پاسخ:
سیمئونه گفته یه روزی، اما مطمئنا اون روز امروز نیست! ولی برگشتش به خونه میتونه خیلیا رو شاد کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی