Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


کمی بخندیم

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ
اول :  عادت ندارم تک خبر رو در یک پست مستقل بذارم، اما این یکی رو استثنائن میذارم چون واقعا روح آدم رو شادمان می کنه!

والنسیا با پیشنهادی "14 میلیون یورویی" خواستار به خدمت گرفتن دی فری شد!

نمیدونم اینا چی فکر کردن! 14 میلیون پول بند کفش دی فری هم نمیشه، اما از این مسخره تر اینکه خودشون همین هفته پیش اوتامندی دفاعشون که 4 سال مسن تر از دی فری ه و از نظر بازی دقیقا چندین لِوِل پایین از جانشین به حق یاپ استم (دی فری) ه رو با مبلغ ناقابل 45 میلیون یورو به منچستر سیتی فروختن!
lین پیشنهاد به طور رسمی از والنسیا برای لوتیتو فرستاده شده! و شک نکنید که لوتیتو اون رو رد خواهد کرد، لوتیتو قبلا هم گفته بود که دی فری و فیلیپه اندرسون در بازار نخواهند بود.
ولی واقعا خنده داره، اوتامندی 45 میلیون یورو، دی فری 14 میلیون یورو!


دوم : یه چیزی بگم بخندیم! امروز در شروع سری آ، هلاس ورونا با 1927 بازی داشتن، که طبق معمول 1-1 شد! تمام بازیکن های دنیا رو بخرن باز هم همون *** هستن که بودن!
۹۴/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۹ فورزا لاتزیو
واقعن اینا پیش خودشون چی فکر کردن؟!!!!
پاسخ:
میخواستن بخندیم! :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی