Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


چند خبر کوتاه 4

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

- جدیدترین اخبار منتشره بر این قراره که فیلیپه اندرسون ایجنتش رو از کار بر کنار کرده و مینو رایولا رو به عنوان ایجنت جدیدش انتخاب کرده! این خبر هرچند هنوز تایید نشده اما با توجه به سوابق نه چندان جالب رایولا در ارتباط با باشگاه ها باعث نگرانی طرفداران لاتزیو شده است، هرچند فیلیپه اندرسون تا سال 2020 با لاتزیو قرارداد دارد.


- طی مصاحبه ای که تیم پزشکی باشگاه انجام دادن مشخص شده که مصدومیت راول 10 روز و مصدومیت رادو یک هفته به درازا می انجامند.


- آلوارو گونزالس و دی فری به تمرینات پیش فصل لاتزیو اضافه شدند، هرچند تاتا به احتمال فراوان باشگاه را به مقصد تیمی دیگر ترک خواهد کرد.


- انتقال ریکاردو کیشنا به لاتزیو هنوز کنسل نشده و هر دو باشگاه همچنان در حال رایزنی هستند،

۹۴/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۱)

۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۱ فورزا لاتزیو
آلوارو گونزالز خیلی دوستش دارم واقعا متعصب و جنگنده و با تمام تلاش بازی میکنه اصن فراموشش کرده بودم امسال فیلیپه أندرسون نمیره با توجه به قراردادش ولی سال بعد با این خپل(رایولا) احتمال رفتنش بالای ٦٠ درصده این کیشنا هم پرید خدا کنه حداقل این ملینکویچ رو برای هافبک بگیریم چون واقعا نیازش داریم
پاسخ:
تاتا عالیه اما خب سنش بالا رفته و پروژه جدید لاتزیو بازیکن های مسن رو نمیخواد، برای همین نیم فصل سال پیش رو به تورینو قرضش دادیم.
دوست داشتم به عنوان یه بازیکن ذخیره بمونه چون هم متعصبه و هم در تمام پست های هافبک و دفاع راست و هافبک راست میتونه کمکمون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی