Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


فوری

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

فوری : ریکاردو کیشنا برای شرکت در تست پرشکی و عقد قرارداد وارد رم شد!

اخبار بیشتر به زودی


آپدیت: آژاکس در آستانه عقد قرارداد مبلغ درخواستی خودش رو از 3 میلیون به 5 میلیون افزایش داده، این انتقال در حال حاضر نامشخصه!

۹۴/۰۴/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۴)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۷ فورزا لاتزیو
عالیه استعدادش و تکنیکش هم خوبه ولی سرعت نداره (البته با وجود کلیپی که من ازش دیدم)
پاسخ:
استایل بازیش شبیه کیتا و فیلیپه اندرسون ه، با تکنیک عالی و قدرت شوت زنی بالا و حرکات انفجاری خوب. با این سه بازیکن هر دفاعی رو می تونیم به هم بریزیم. و البته نکته مهم : فقط 20 سالشه!

اینم ناگفته نمونه که از نظر اخلاقی و جنجال آفرین بودن مثل راول میمونه و باید کنترل بشه، اتفاقا میگن حدود 6 میلیون قیمت داره اما چون با دی بوئر سرمربی آژاکس دعواش شده لاتزیو با 3 میلیون تونسته بخردش!
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۷ فورزا لاتزیو
ممنون از شما امسال با وجود فیلیپه اندرسون و کاندروا و کیتا و کیشنا خط حملمون رو برای ده سال بیمه کردیم(البته اگه نفروشیمشون)
پاسخ:
خبر نه چندان خوشحال کننده اینه که آژاکس زیر توافقش با لاتزیو زده و به جای 3 میلیون مبلغ 5 میلیون رو طلب کرده! به نظر میرسه انتقال کیشنا به بن بست خورده!
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۵ فورزا لاتزیو
ما شانس نداریم به خدا
پاسخ:
الان دوباره باید تاره بره چونه بزنه، این فصل خیلی توی نقل و انتقالات خسیس بازی در آوردن مدیرها. اول گییس که باهاش توافق کردن ولی شالکه پول بیشتری داد و رفت اونجا، الانم میلینکویچ و کیشنا که دوتا دارن میپرن!
۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ مهرداد لاتزیاله
بهتره بریم همون فابیو بورینی رو بخریم
پاسخ:
بورینی گفته دوست داره در لیورپول بمونه، از طرفی چون بازیکن رم بوده بعید میدونم این نقل و انتقال عملی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی