Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


مروری بر نقل و انتقالات سری آ تا این لحظه

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

لاتزیو: شل نشدن سر کیسه!

سه ورودی به عنوان بازیکن آزاد، هوئدت، موریسون و پاتریک. هنوز فروشی نداشته اند. شاید بشه گفت هنوز وارد بازار نشده اند، اگر بیلیا فروخته شه لاتزیو هم وارد بازار میشه. هدف لاتزیو حفظ تیم سال قبل و تقویت تیم در یکی دو پست خواهد بود.


یووه: هیاهوی بزرگ برای هیچ!

خرید دیبالا، زاتزا، مانژوکیچ، خدیرا به زودی همراه میشه با رفتن توز، پیرلو، ویدال و پوگبا. به نظر من با خرید یک هافبک و فروش سه هافبک اون ها بازی رو باختن چون تیمشون بالانس نیست، اونا در پایان بازار فقط 2 هافبک خوب و 4 مهاجم تراز اول دارن، از یووه بعیده!


رم: به دنبال گم شده!

اون ها در به در بازار رو برای پیدا کردن یه مهاجم نوک زیر و رو می کنند، جکسون مارتینز، کارلوس باکا، ادین ژکو و ... . وقتی در نظر بگیریم که سال پیش اون ها چقدر پول صرف خرید ایتوربه، ایباربو، دومبیا کردن ولی خط حمله اشون همچنان می لنگه، باید به سیاست های نقل و انتقالاتشون شک کنیم.


تیم های میلانی: LOL !

این دو تیم رو باید در یک پکیج عرضه کنیم، سیاستشون: دور ریختن پول زبون بسته! یکی 20 میلیون برای برتلوچی هزینه می کنه در حالی که سوریانو با 14 میلیون در دسترسه، یکی دیگه 30 میلیون برای کوندوگبیا خرج می کنه در حالی که می تونست خدیرا رو آزاد حذب کنه، یا یوردی کلیسی فقط با 15 میلیون در دسترسه! به نظر میرسه یکی باید به تیم های میلانی چطور خرج کردن رو یاد بده!


ناپولی: دار و دسته ساری!

دی لورنتیس بیش از اندازه به مربی جدیدش آزادی داده، باید ببینیم این آزادی اون ها رو به بهشت می بره یا نابودشون می کنه! ساری به آدم های حودش اعتماد داره


سمپدوریا، امپولی : سقوط با سرعت نور!

سوپر مارکت های سری آ هنوز دارن می فروشن!


فیورنتینا : حرکت با چراغ خاموش!

اون ها هم هنوز وارد بازار نشدن، اما یادمون نره پائولو سوسا روی نیمکت فیورنتینا خواهد بود، یه مربی نوگرا که در صورت تطبیق با سری آ میتونیم یک بنفش مدعی رو ببینیم.


۹۴/۰۴/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۳)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۱ امیر اینتر
عملکرد اینتر تا به اینجای نقل و انتقالات از نظر من عالی بود. کندوگبیا موریلو میراندا مونتویا همچنین صلاح و ایوان پرسیچم در یک قدمی اینترن .
پاسخ:
اینتر بهتر از میلان عمل کرده، تیمش بالانس بیشتری داره اما به نظر من بیش از اندازه پول داده و بازار رو خراب کرده مخصوصا برای کندوگبیا و میراندا!
کوندوگبیا نهایت 20 تا بیارزه، مخصوصا وقتی بدونی که کلیسی با 9 الی 12 تا در دسترسه یا سمپدوریا هافبک وسط درجه یک شاختار رو فقط با 8 تا گرفت! میراندا هم در دوران افوله، در اتلتیکو هم نیمکت نشین شده بود، با 15 تا میشد یه دفاع درجه یک دیگه گرفت ما برای دی فری فقط 8 تا خرج کرده بودیم. بعدم به نظر من اینتر در جناحین تدافعی ضعف داشت ولی پول زیادی اونجا خرج نکرد و فقط مونتویا رو گرفت که بازیکن متوسطیه، دارمیان فقط با 18 تا میومد اینتر حتا اگر سابقه میلانی داشته باشه، مگه کم بازیکن بین میلان و اینتر رد و بدل شده؟
در کل به نظر من این فصل تیم های ایتالیا سیاست نقل و انتقالاتی خوبی نداشتن و سری آ امسال به خوبی سال پیش نیست اما بین همه تیم ها اینتر با تمام این انتقاداتی که بهش دارم عملکردش بهتر از بقیه بوده
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۱ امیر اینتر
میلان سر در گمه. بعد از مدت ها یه پولی دستشون افتاده بلد نیستن خرج کنن. یووه هم پوگبا رو نگه میداره
پاسخ:
درباره میلان که هیچی نگم بهتره، اصلا معلوم نیست دنبال چی هستن! تیمشون بالانس نیست، دفاعشون افتضاجه اما هافبک و حمله اشون رو تقویت می کنن! به نظر من اگر تا بسته نشدن پنجره 3 خرید برای دفاع مرکز و کناری نداشته باشن بازم وسط جدول خواهند بود!

اما یووه، اول بگم که 40 تا برای دیبالا خیلی زیاده، دیبالا بازیکن خوبی بود در پالرمو اما اینکه میتونه در یک تیم بزرگتر هم خوب باشه یا نه، شک دارم، مگه همین دو سال پیش آبل هرناندز در پالرمو ستاره نبود؟ در حد دیبالا بود اما رفت هال سیتی و نابود شد! این یه ریسک بزرگه، خرید دیگشون زازا هم به نظر من یک ستاره نیست و یک نیمکت نشین خواهد بود، اما مانژو به نظرم بتونه بازم به روزهای خوبش برگرده با این وجود هیچکدوم این ها توز نخواهند شد، اما شکست اصلی یووه در خط هافبکه، پیرلو همه میدونیم که چی یلی هست وسط زمین، کسی نمیتونه جانشینش بشه، از طرفی من متعجب میشم تا آخر نقل و انتقالات هم پوگبا و هم ویدال در یووه بمونن، اما کی اونجا اضافه شده؟ خدیرا که به نظر من یه بازیکن تموم شده است و مثل اوزیل و دی ماریو خارج از رئال نمیتونه بدرخشه چون از نظر روانی هم ارضا شده. من این یووه رو ضعیفتر از یووه سال پیش میدونم
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۲ امیر اینتر
به نظر من لاتزیو باید یک دو ستاره در وسع خودش بگیره همچنین یه نیمکت هم سطح باید داشته باشه از اونجایی که مصدومیت باهاش رابطه ی دوستانه ای داره!
پاسخ:
اما تیم های شهر رم، اول یه چیزی از تیم دوم شهر رم بگم: نمیدونم ژکو رو خریدن یا نه؟ :)) یعنی سوژه شدن با این خریدشون! دروازبان و دفاع ندارن میرن دنبال چندمین مهاجمشون طی یک فصل جاری! اونم در حالی که ستاره های جوونشون رو می فروشن!

اما لاتزیو داره برعکس کار میکنه، قرارداد لدسما که تمدید نشد، مائوری رو هم گفتن برای تمدید قرارداد باید دستمزدش رو به نصف کاهش بده، لوتیتو به صراحت گفته که فقط دنبال جوون کردن تیمه، الانم که انگار داره دست به جیب میشه و 10 میلیون برای میلینکویچ میخواد به خنک بده، بازیکنی با استایل یحیا توره و پوگبا، یه هافبک وسط با قد بالای 190 که میل تهاجمی بالایی داره و میگن مثل فیلیپه اندرسون طی دو سال قیمتش 10 برابر میشه!
اما به نظر من خرید اصلی لاتزیو این فصل حفظ ستاره هاش بوده، تیم کامل و یک دسته، فقط شاید یک دفاع چپ کم داره. البته باید ببینیم تا آخر پنجره نقل و انتقالات همه میمونن یا نه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی