Tifoseria Laziale

یک هنرمند کسی است که یک اتاق تاریک را روشن می کند، از دید من هیچ تفاوتی بین پاس پله به کارلوس آلبرتو در فینال جام جهانی 1970 و یک شعر از رمبوی جوان نیست. در هر کدام از این مظاهر بشری زیبایی است که روح ما را لمس می کند و حس ابدیت را به ما می بخشد.


ایگلی تاره ی قدیم ایگلی تاره ی جدید

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ق.ظ

وقتی 5 سال پیش ایگلی تاره فرصت خرید دیگو کاستا آن هم با فقط 300 هزار یورو را از دست داد، کمتر کسی فکرش را می کرد که شخصیت نچسبش و ناتوانی در خریدهای موفق که با خصاصت لوتیتو ترکیب وحشتناک "لولتیتاره" را برای لاتزیاله ها می ساخت، دست به خرید هایی بزند که شاکله اصلی تیم سوم سری آ را تشکیل بدهند، اما او طی 2 سال فیلیپه اندرسون، مارکو پارولو، جورجویچ باستا، دی فری را به لاتزیو آورد، خرید هایی که فقط 3 میلیون بیش از مبلغی بود که از فروش هرنانس را 28 ساله به اینتر حاصل شده بود.

تاره که تازه اعتماد لاتزیاله ها را به دست آورده در این فصل نقل و انتقالات هم آرام و مخفیانه به دنبال طعمه هایی می گردد که یک سال بعد از حصور در لاتزیو ارزششان چند برابر شود. اولین خرید های تاره در فصل جدید وسلی هوئدت بهترین بازیکن فصل تیم آلکمار و یکی از با استعدادترین دفاع های هلند که دی فری دوم لاتزیو می تواند باشد، راول موریسون هافبک تهاجمی بااستعداد انگلیسی که سبک بازی و حواشی خارج از زمینش یاددآور هافبک بریتانیایی سابق لاتزیو "گازا" است، چالب است بدانید که سر آلکس فرگوسن راول را بااستعدادترین بازیکنی که در دوران مربیگریش دیده، نامید، و سومین خرید تاره، پاتریک دفاع راست بارسلونای بی است، بازیکنی که می تواند ذخیره ای مطمئن برای باستا و پیام خروج کونکوی همیشه مصدوم، پریرینهای بی استعداد و کاواندا رپر بدنام باشد! اوضاع وقتی جذابتر می شود که بدانید تاره برای هر سه این بازیکن ها هیچ مبلغی پرداخته نکرده و موفق شده سه بازیکن با سن 20 تا 22 سال را با قانون بوسمن جذب کند!

اما شاه ماهی بزرگ این پنجره نقل و انتقالات که هنوز در تور تاره اسیر نشده یوهانس گِئیس ستاره 21 ساله ماینس است که در تمام بازی های فصل ماینس حضور داشته و حتی یک بازی را به دلیل مصدومیت یا محرومیت از دست نداده، یک هیولا در پست هافبک میانی که می تواند در کنار پارولو و بیلیا کمربند میانی محکمی را برای لاتزیو ببندد، 10 میلیون یورو هزینه کشاندن گئیس به رم بی شک در مقابل توانایی های او بسیار ناچیز است.

۹۴/۰۳/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
لاتزیاله Tifoseria Laziale

نظرات  (۷)

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۰ امیر اینتر
سلام. اقا مام اومدیم:))

پاسخ:
به به امیر خوش اومدی، دلم برات تنگ شده بود اینتری درجه یک. درود بر خودت و زانتی کبیر
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امیر اینتر
مام همچنین داداش. فورزا خودت فورزا لاتزیو :)
سلام دوست عزیز ... من باتی پیکسی هستم 
پاسخ:
خوش اومدی، تیم دوست و رفیق اینتر
چه وبلاگ خوشگلی ... امیدوارم موفق باشی 
پاسخ:
مرسی دوستم، امیدوارم بتونم مرتب آپدیتش کنم
ما هم اومدیم
پاسخ:
خیلی خوش اومدی، امیدوارم پاتوقی راه بندازیم برای ایتالیایی ها
خوندن این پستا چه لذتی داره
چقد امیدوارانه داشتیم به این فصل نگاه میکردیم
حتی هوئدت و پاتریک هم اون موقع خوب بنظر میرسیدن
کاش این بازیکن ماینس رو خریده بودیم
پاسخ:
خودش میخواست توی آلمان بمونه، ولی خب خوشی این روزهامون دیدن پست های مربوط به حماسه سازی های کفتارها در اروپاست!
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی